Monday, 13 June 2011

u smile '

assalamualaikum and hey.

I'd wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile 

Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say 

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away

Baby take my open heart and all it offers
Cause this is as unconditional as it'll ever get
You ain't seen nothing yet
I won't ever hesitate to give you more

Baby you won't ever work for nothing
You are my ins and my means now
With you there's no in between
I'm all in
Cause my cards are on the table
And I'm willing and I'm able
But I fold to your wish
Cause it's my command

You smile I smile : )

Saturday, 11 June 2011

girl heart '

assalamualaikum and hey.


want to understand why the hard and difficult 
liver girl girl want to captivate.
  girl is also a creature god created .. 
so, there is necessarily progress to 
understand the heart and captivating girl. 
It is also difficult to attract girls
  who want a lot of red tape. informed patient,
but if you do not want to wait
  any kind of girl that we would. so so, how 
the solution should be la patience 
and understanding girl with a heart more deeply.

: )

6 Cara Pikat Perempuan'

assalamualaikum and hey,



Hati perempuan memang sukar untuk diduga. Menyelami hati mereka bermakna mencari apakah yang diingini oleh seseorang perempuan. Tanpa mengetahui terlebih dahulu serta memahami apakah yang mungkin boleh menyebabkan lelaki sukar mempertahankan hubungan yang dibina dan bakal berhadapan masalah ketika hidup bersama mereka nanti. Ketahuilah perempuan biasanya tidak sukakan lelaki yang mudah berputus asa, tidak dapat memberikan tumpuan atatu komitmen sepenuhnya terhadap satu-satu perhubungan, kedekut, berlagak pandai dan sebagainya. Jadi antara perkara yang boleh kamu lakukan dan perbaiki dari masa ke semasa untuk menjaga perhubungan kamu agar terus berkekalan.

1. Jadilah lelaki pemaaf

Untuk menjaga hati perempuan, kamu perlu belajar menjadi seorang lelaki yang pemaaf. Kalau sebelum ini, kamu memang trkenal dengan sikap ego dan sukar untuk memaafkan kesalahan orang lain, apa salahnya untuk kebaikan hubungan yang terjalin kamu sedia memaafkan sebarang kesilapan yang mungkin dilakukan oleh teman wanita kamu. Bukan apa perempuan sebenarnya kana cair kalau berhadapan dengan lelaki yang mudah memaafkan mereka. Jangan sesekali menyimpan perasaan dendam atau cuba untuk membalas menyakiti hatinya semula suatu hari nanti. Sebaiknya kamu barkan sahaja apa yang berlaku berlalu, kerana perempuan sebenarnya lebih suka dimanja dan tidak sukakan lelaki yang pendendam. Dalam pada itu, pemaaf kamu hendaklah bertempat, jangan pula sampai kepala dipijak.
2. Jangan mudah berputus asa
Tanyalah kawan-kawan perempuan sekeliling kamu, lelaki macam manakah menjadi pilihan mereka untuk dijadikan teman. Pasti ramai yang memberikan jawapan, mereka impikan lelaki yang kacak, baik, jujur, bertanggungjawab dan juga tidak mudah berputus asa. Lelaki yang terus cuba dan mencuba untuk memenangi hati perempuan yang disukainya tanpa mengenal erti berputus asa akan berjaya. Ini kerana dengan kesungguhan yang kamu tunjukkan memberikan keyakinan pada perempuan bahawa kamu benar-benar ingin memilikinya. Biar sesukar manapun kamu perlu berusaha dan jangan sesekali tunjukkan rasa bosan atau mudah berputus asa sebab ada sesetengah permpuan berpura-pura jual mahal. Antara alasan mereka ialah ingin menilai tahap kesabaran dan kesungguhan kamu. Segalanya terletak pada niat kamu sendiri, apakah kamu benar-benar ikhlas atau sekadar untuk main-main sahaj? Jika benar hasrat kamu ikhlas an jujur, rasanya tidak menjadi masalah buat kamu untuk terus berusaha menawan hati si dia. Tetapi ingat, biarpun kamu suka ?gila? dengan si dia jangan sekali-kali mengiyakan semua yang di perkatakan oleh si dia kerana perempuanjuga sebenarnya tidak suka lelaki yang terlalu mengikut cakap mereka. Sebaliknya fikir dahulu sebelum membuat keputusan.
3. Komitmen
Masuk bab komitmen ni, sesetengah lalaki payah sikit untuk memberikan komitmen sepenuhnya terhadap sesuatu perhubungan. Sebab lelaki biasanya lebih terdedah pada dunia lepas bebas dan tidak suka dikawal. Malah ada antara mereka yang telah lama menjalin hubungan tetap masih lagi tidak suka dikongkong oleh kekasih sendiri. Bagaimanapun, keadaan ini berbeza dengan perempuan, mereka biasanya inginkan seseorang lelaki yang menjadi teman mereka, bersedia dan mampu memberikan komitmen sepenuhnya terhadap ikatan yang terjalin. Bukan apa, mereka tidak mahu perhubungan yang dibina dipersia-siakan oleh lelaki tersebut. Jadi, apa yang perlu kamu lakukan di sini ialah kalau kamu benar-benar serius dan inginkan hubungan yang terjalin berlarutan ada baiknya kamu memberikan sedikit komitmen kerana lambat laun perelmpuan akan bosan dan tidak mustahil mereka akan meninggalkan kamu trkulat-kulat begitu sahaja. Siapa yang rugi.
4. Berlagak pandai
Satu hal lagi yang perempuan tak suka ialah lelaki yang berlagak pandai. Jadi kepada lelaki biarpun kamu tahu tentang sesuatu perkara ada baiknya jangan terlalu menunjuk-nunjuk lantaran ingn menarik perhatian si dia. Sebaiknya di awa perkenalan kamu hanya mengikut sahaja rentak teman wanita kamu, jangan pakai cakap lepas sahaja kononnya tahu itu dan ini kerana perempuan cukup menyampah dengan lelaki yang cakap tak serupa bikin. Tidak salah rasanya kalau buat-buat tidak tahu…
5. Berkongsi pendapat
Untuk menawan hati si dia kamu juga perlu meluangkan masa untuk meminta sebarang pendapat mengenai apa-apa keputusan yang ingin kamu ambil. Memang benar yakin pada diri sendiri penting sewaktu membuat keputusan untuk melakukan sesuatu perkara. Tetapi dengan meminta pandangan daripada si dia akan membuatkan hubungan yang terbina lebih mesra kerana perempuan akan rasa lebih dihargai apabila kamu meminta pendapat daripada mereka. Yang penting kamu jangan mengabaikannya begitu sahaja.
6. Pemurah
Nak tahu satu lagi perkara yang menyebabkan perempuan tidak suka pada lelaki ialah sebab lelaki kedekut. Betul atau tidak terpualng pada kamu sendiri menilainya? Tetapi ada baiknya kamu berhati-hati dengan perihal ini. Tersilap langkah kamu juga boleh kehiangan si dia dan juga pokai. Rasanya tidak salah kalau niat kamu hendak berjimat, tetapi tengoklah keadaan. Kalau setiap kali keluar bersama kamu terlalu sukar untuk berbelanja apakah tindakan kamu tadi untuk berjimat atau kamu memang benar-benar kedekut. Jadi untuk menarik si dia, sesekali jangan keberatan berbelanja, tetapi biarlak ada batasannya. Bukan apa, ini smeua untuk kebaikan kamu juga kerana sesetengah perempuan tidak sukakan lelaki yang kedekut.

Friday, 10 June 2011

Cikgu dan Murid'

assalamualaikum and hey.


Murid : Selamat pagi, cikgu.
Cikgu : (Menengking) Mengapa selamat pagi sahaja? Petang dan malam awak doakan saya tak selamat?
Murid : Selamat pagi, petang dan malam cikgu!
Cikgu : Panjang sangat! Tak pernah dibuat oleh orang! Kata selamat sejahtera! Senang dan penuh bermakna. Lagipun ucapan ini meliputi semua masa dan keadaan.
Murid : Selamat sejahtera cikgu!
Cikgu : Sama-sama, duduk! Dengar sini baik-baik. Hari ini cikgu nak uji kamu semua tentang perkataan berlawan. Bila cikgu sebutkan perkataannya, kamu semua mesti menjawab dengan cepat, lawan bagi perkataan-perkataan itu, faham?
Murid : Faham, cikgu!
Cikgu : Saya tak mahu ada apa-apa gangguan.
Murid : (senyap)
 Cikgu : Pandai!
Murid : Bodoh!
Cikgu : Tinggi!
Murid : Rendah!
Cikgu : Jauh!
Murid : Dekat!
Cikgu : Keadilan!
Murid : UMNO!
Cikgu : Salah!
Murid : Betul!
Cikgu : Bodoh!
Murid : Pandai!
Cikgu : Bukan!
Murid : Ya!
Cikgu : Oh Tuhan!
Murid : Oh Hamba!
Cikgu : Dengar ini!
Murid : Dengar itu!
Cikgu : Diam!
Murid : Bising!
Cikgu : Itu bukan pertanyaan, bodoh!
Murid : Ini ialah jawapan, pandai!
Cikgu : Mati aku!
Murid : Hidup kami!
Cikgu : Rotan baru tau!
Murid : Akar lama tak tau!
Cikgu : Malas aku ajar kamu!
Murid : Rajin kami belajar cikgu!
Cikgu : Kamu gila!
Murid : Kami siuman!
Cikgu : Cukup! Cukup!
Murid : Kurang! Kurang!
Cikgu : Sudah! Sudah!
Murid : Belum! Belum!
Cikgu : Mengapa kamu semua bodoh sangat?
Murid : Sebab saya seorang pandai!
Cikgu : Oh! Melawan!
Murid : Oh! Mengalah!
Cikgu : Kurang ajar!
Murid : Cukup ajar!
Cikgu : Habis aku!
Murid : Kekal kami!
Cikgu : O.K. Pelajaran sudah habis!
Murid : K.O. Pelajaran belum bermula!
Cikgu : Sudah, bodoh!
Murid : Belum, pandai!
Cikgu : Berdiri!
Murid : Duduk!
Cikgu : Saya kata UMNO salah!
Murid : Kami dengar KeADILan betul!
Cikgu : Bangang kamu ni!
Murid : Cerdik kami tu!
Cikgu : Rosak!
Murid : Baik!
Cikgu : Kamu semua ditahan tengah hari ini!
Murid : Dilepaskan tengah malam itu!
Cikgu : (Senyap dan mengambil buku-bukunya keluar.)

Wednesday, 8 June 2011

my little cat dead'

assalamualaikum and hey.
rip!
mac - 9 / june/ 2011.

on a beautiful morning, I sweep in the middle of the garden.suddenly , my neighbor scream and and I kept running to see what happens.then the neighbor scream' heyy! your cat'. then i was shocked! that my cat is
under car.My grandfather did not intentionally .  then i try to remove the cat . suddenly ,




















the cat bite my finger!. then i try  to remove the cat again . then  I lift my cat lies on the edge . then   I took it I tried to watch the cat still alive or dead .  the cat is dead.
 after that I called the mother  to watch the cat was already dead. after that, i and my mother planted the cat.
me and my mother was very sad.. : (

one in a million'

video

enjoy! ; )

KL GANGSTER 2011 '

assalamualaikum and hey.






                            
Sinopsis Filem KL Gangster
Mengisahkan dua beradik yang telah terjebak di dalam dunia gangster, seorang bernama Malek dan seorang lagi Jai. Si abang iaitu Malek telah dipenjarakan selama 5 tahun akibat dikhianati oleh kumpulannya sendiri yang didalangi oleh Shark anak tiri kepada King, iaitu ketua kongsi gelap yang paling berpengaruh di KL. Bagi Malek setelah dibebaskan beliau ingin mengubah persepsi kehidupan serta menjauhkan diri dari kehidupan hitam sebagai ahli kongsi gelap.
Menjalani rutin kehidupan biasa sambil menjaga ibunya yang dah tua tapi sebagai bekas banduan yang dipandang serong oleh masyarakat adalah agak sukar dia menjalani kehidupan seperti biasa. Beliau sering diganggu oleh gangster-gangster lain yang masih berdendam dengan beliau sehingga King tampil menghulurkan bantuan untuk Malek memulakan kehidupan baru. King mengarahkan orangorangnya supaya tidak menganggu kawasan Malek dan ini amat tidak disenangi oleh anak tirinya Shark yang ingin menjadi “Raja” di KL ini. Berlainan pula dengan kehidupan adiknya yang masih hanyut dibuai kemewahan hidup di dalam dunia gangster.
Bagi Jai kemewahan hidup adalah segalanya dan ini hanya boleh dicapai dengan dunia hitam yang diceburinya sekarang. Dia sanggup melakukan apa saja demi wang dan kuasa. Jai antaraorang kuat Shark dalam apa saja misi yang Shark lakukan. Jai lah orangnya yang akan tampil ke depan untuk merealisasikan apa jua yang diarahkan Shark. Sayap Shark semakin berkembang. Tapi dengan kemunculan Malek, Shark terasa semakin tergugat. Beliau terasa tercabar. Berbagai cara dilakukan untuk menjatuhkan Malek tetapi sentiasa dipatahkan oleh ayah tirinya King yang sering membela Malek yang dianggap sebagai sahabat.
King kurang senang dengan karenah Shark yang sentiasa mencetuskan perbalahan yang membabitkan kumpulan-kumpulan gelap yang lain. Ini membuatkan hubungan anak beranak ini semakin dingin. Kerana tamakan kuasa Shark mula berdendam dengan ayahnya beserta Malek. bagi Shark, Maleklah punca segalanya. Dengan itu, Shark mengarahkan Jai untuk menghapuskan abangnya. Disinilah bermula konflik diantara saudara dan kesetiaan keluarga dan kumpulan… Nyawa atau harga diri. Dimanakah penghujung pertempuran mereka…segala-galanya akan terjawab dalam “KL GANGSTER”





















Manchester United set to sign Ashley Young '

assalamualaikum and hey.


New Delhi: Manchester United will begin their summer spending spree by signing Aston Villa forward Ashley Young for a supposed 20 million Pound fee according to reports from Daily Mail.
Young, who was brought on board by Villa from Watford in 2007 has impressed with his performances, scoring 7 goals and providing as many as 11 assists in the 2010-11 season.
The winger had already caught the eye of Manchester United manager Alex Ferguson who had supposedly made a bid for him in the January transfer window but was unable to get his man. 


But after the 25-year old reiterated his desire to play Champions League football and with improved showings for England as well, United are frontrunners to seal the move for Young.
Such is the urgency to sign the Villa number 7 that United want to finalise the swoop in the next 48 hours.
The Villan has agree to sgin a 4-year deal. Young has been coveted by Liverpool and Manchester City but has set his heart on joining the ranks at Old Trafford, where Ferguson sees him as successor on the wing to Ryan Giggs. His arrival could lead to the departure of Nani, who is wanted by Serie A side Juventus.

Former Arsenal Star: “Nasri More Important Than Fabregas”


By Football Friends  Published: 8th June 2011
Former Arsenal winger Perry Groves says keeping Samir Nasri is more important than Cesc Fabregas. Groves made over 150 appearances for the North London club and had his say on the current transfer speculation surrounding his former club.
Groves told talkSPORT:
“I actually think he’s (Nasri) more important now than Cesc Fabregas for Arsenal’s future.
“If Cesc wants to go to Barcelona because he has that calling and he’s not 100 per cent committed, as long as Arsenal get the right money for him, whether it’s £40m or £50m they can then go and buy the centre-half and the combative midfield player they need.
“Samir Nasri was brilliant at the start of the season when him and Jack Wilshere were the two main players. I think he had 10 or 11 goals before Christmas.
“And then when Cesc Fabregas came back in the team he played him left of the three or right of the three and he wasn’t as influential.
“His contract has only got one season left so he now will want to go on to be one of the highest earners on the wage structure and I think he’ll want guarantees of where he’ll play so there is a little bit of brinkmanship going on.”

movie 2011 - super 8 '

assalamualaikum and hey.


Do you love a great science fiction story, or just enjoy watching frenetic tales that send chills down your spine? Well be prepared to get all frenzied, Nuffnangers! We have another premiere screening coming up this June, and Super 8 is sure to give all of you the creeps!


Synopsis:
In the summer of 1979, a group of friends in a small Ohio town witness a catastrophic train crash while making a super 8 movie and soon suspect that it was not an accident. Shortly after, unusual disappearances and inexplicable events begin to take place in town, and the local Deputy tries to uncover the truth – something more terrifying than any of them could have imagined.

This June, 80 lucky Nuffnangers and their guests will have the chance to catch Super 8 one day before its official premiere in Malaysia, thanks to United International Pictures! Directed by JJ Abrams, the man behind hit TV series Lost and produced by the legendary Steven Spielberg himself, Super 8 promises to be full of action and plot twists – a winning combination for sure :)

Tuesday, 7 June 2011

super barcalona fc '

assalamualaikum and hey



 
the best team in the world'.
in 2009, barcalona  had win 3 cup in one year.
then , in 2011. barca only win 2 cup.


uefa cup 2009
 

supra footwear'

assalamualaikum and hey.













huh!
minat betul aku ngan kasut supra ni.
tapi nk beli nyee.harga rm ***.
perhh, boleh tahan gak laa harga nyee,
check this out "  
http://www.suprafootwear.com/products/S05001RD
semuanyee terhebat!.
; ))

new movie 2011'

            

                                                          
     assalamualaikum and hey

tranformer 3 : dark of the moon!
huhu! firstly akuu nk tngk sngt cite ni.
aku tngk die punye trailer pun da mcm best ?
   aku suke tngk robot-robot ni. 'gempak! 
   earth lasts stand!
   

Mines'

                                                             assalamualaikum and hey.

perbincangan.  ; )
memilih bola yg terbaik.
bergaya,style,keungulan.


                                                                                                             


 hari terbaik dalam sejarah.
best giler. mcm - mcm perangai ade. 
ade yg baling bola kebelakang, 
ade yg dari awal sampai balik tak bnyk ckp senyap je.
ade yg x betul. 


makhluk yg hangout bersama :

*bobby
*pesal phaisal
*alif adam chicarito
*nazif hakim
*amirul shafik
*khairil
*furqhan
*aiman afeeq


 sekian ; )




   






                                                                                                                      
                                                                                    

weirdo'

                                                            assalamualaikum and hey.

 pelik!pelik!pelik!
mcm mne bende ni bleh tibe je ade kt profile aku
aku x buad pun kejadah ni, tibe je ade.
aku pun x tau laa ape da jadi ngan facebook ni.
banyak pulak tuu bende ni ade kt profile aku.then aku try 'delete'
 x hilang-hilang lagi. HEISSHH!.
APO KONO NGAN MUKABUKU NI PUN X TAU LAA.
'BALE - BALE'

135 LC baru'



assalamalaikum and hey
heishh!
sape laa yg buad lc ni. 'BURUK GILER'
lc lame lagi smart,kacak,hensem daripada ni.
walaupun lc ni laju tapi lc baru x menawan,buruk.
walaupun lc lame x selaju lc baru, lc lame tetap smart '
; )

new in blogger'

assalamualaikum and hey.
HUH!
Akhirnya, dapat jugak  buad blog ni.
ramai jugak laa aku tanye pasal blog
org ckp blog ni best .ape lagi try laa buad blog. 
'best jugak laa'. story pasal own life.
; )